Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
poskarż sie mamie !
"ktoś" se jaja robi, a Tomek poruszył bardzo ważny problem. Jak będziemy zlewać nyskarzy (udawać, że ich działalność jest ok), to nasza sympatia dla autobusów umrze śmiercią naturalną, bo nyskarze opanują wszystko. Ja tak nie chcę.
PKS PKP WPK MPK i inne przedsiębiorstwa ktore kiedyś były państwowe a teraz są w rękach akcjonariuszy lub skarbu państwa moga wykonczyc jak to ladnie ujoł autor nyskarzy schodząc poniżej kosztów z cenami biletów (na okres wykończenia konkurencji) i wcale nie trzeba tęgich głów żeby na to wpaść. A to że busiarze i prywaciarze opanowują rynek świadczy tylko o bezmyślnośći szefów firm wymienionych na początku. jezeli PKSy i inni przewożnicy autobusowi upadną to ich tabor pójdzie pod młotek syndyka a nie na złomownie. Więc Remik nie zalamuj sie . bedziesz mogl ogladac dalej te same autobusy tylko pod innym szyldem ;P
Ty mnie nie rozumiesz. Ja nie mam zamiaru ganiać za moimi autobusami gdzieś na śląsku (jak by je zlicytowano). Tego tam i tak dużo jeździ (ex MPK Legnica, MZK Zielona Góra i PKS Żary). Od momentu kiedy zostają z moich ulubionych przedsiębiorstw usunięte, dla mnie nie istnieją. A co do poniżej kosztów, to tu można mieć poważne problemy z urzędem do walki z nieuczciwą konkurencją (tak było w przypadku PKS Zielona Góra w zeszłym roku). A nyskarze nie mają nawet porządnych zajezdni, a olej wymieniają w lasach i tam go "utylizują". Więc nie mów mi, że taki PKS czy MPK może zejść poniżej kosztów, kogo swoich czy nyskarzy???