Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jeśli dobrze pamiętam, to wymagane były dwa nowe autobusy oraz dwa minimum z 2004 roku, więc Citaro po prostu stanowią rezerwę.
Ja wiem czy to taka niechlubna tradycja? Ten autobus jest nowocześniejszy i lepiej wyposażony niż niejeden jeżdżący w przedsiębiorstwach komunikacyjnych.
Oczywiście, to po prostu cecha naszego rynku. Jednak targi powinny służyć prezentowaniu nowości i innowacji, nie wyobrażam sobie pokazywania oferty komisów samochodowych na wystawach motoryzacyjnych.
Warbus wstawia Citaro w szczycie bo więcej ludzi się do niego zmieści, w AMZ było nader ciasno w momentach gdy cały pociąg chciał przesiąść się do autobusu...
biorąc pod uwagę rangę imprezy i profil statystycznego odwiedzającego, uważam że lepszy jest pełen przekrój rynku włącznie z różnej maści używkami, niż jakieś prototypy z napędem nuklearnym których i tak żadne MPK nie kupi
MPK może nie, ale PKM tak - patrz hybrydy w PKM Sosnowiec, kursujące pomiędzy Ikarusami 280
Tak jak pisałem, to cecha naszego rynku. Nie krytykuję dostosowania oferty do klientów, tylko samą strukturę rynku, którą w ten sposób widać na wystawie.
Trudno mi uwierzyć, żeby citaro ze swoimi ciasnymi przejściami było mniejsze od amz, zrobionego na modłę solarisa.
Miało być oczywiście: Trudno mi uwierzyć, żeby citaro ze swoimi ciasnymi przejściami było pojemniejsze od amz, zrobionego na modłę solarisa.