Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W sumie śmiało można by zmienić oznaczenie linii na 38 i przekazać do obsługi PKT, z dopuszczeniem obsługi autobusami na niektórych kursach wynikających z łączeń z innymi liniami.
@Misiek194 No można by było, ale jakby zrobiono "daszki" na pętli w Chyloni i drugi tor na pętli Pustki Cisowksie, bo tam za każdym razem trzeba ominąć 28. A tak, to dzisiaj kierowcy się nabiegali na pętlach.
Nawet jakby w Chyloni powiesić sieć, to też nie jest jakiś duży koszt. A gdyby z kolei odzyskane autobusy z pozaszczytowych zadań 173 połączyć z dodatkami na 163 i 198 to nawet by dało pewne oszczędności w kilometrach dojazdowo-zjazdowych 759 i 770.
Pisać petycje i wysyłać do ZKM, UM i do premiera. ; ) Czy temat "zaautobus" będzie dobry?
Nowe trajtki na dodatki? Suuuper pomysł
Primo: 159 powinna być cała pod siecią. Secundo: Zawsze można w międzyszczytach kierować je na inne linie.
W końcu doczekaliśmy się zaczątku sensownych zmian na 38... ups, to znaczy 159!
Może znajdą się pieniądze niedługo (nie potrzeba chyba dotacji UE?) na drugi "tor" na Pustkach i budowę tych 100 metrów pod Dworcem Chylonia i 159 zastąpi na stałe 38 (przeciez nawet wybrane kursy może realizować autobus).
Jeden rozjazd więcej i jeden kurs 38 (dawny 159 vel 259) dojedzie spokojnie na Cisową.
Właśnie, poza tym dla zwykłego pasażera nie ważne czy jedzie autobus, czy trolejbus.