Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Dziwny twór. Nie przedstawia się zbyt korzystnie. Ta osłona ostatecznie nie wygląda estetycznie, ciekawe jak wnętrze, ale na drugim zdjęciu widać, że nie ma jednak pełnej kabiny (bo zdaje się w oryginale miał?). Niestety widać, że wóz używany i nie przywrócono mu pierwszej świeżości. Nie miałem okazji jeszcze jechać, ale zdjęcia zwykle przekłamują in plus, więc spodziewam się rozczarowania.
W oryginale kabina była pełna. Teraz rzeczywiście nie jest. Rzeźnia jest na wprost drugich drzwi. Tapicerka na siedzeniach by PKT. Wieża została w całości, a pod zabudowę poszły również 3 siedzenia znajdujące się z tyłu. Najważniejsze, że nie "piszczy" tak jak Mercedesy asynchroniczne O405.
A ja nim już jechałem i uważam, że jest to najlepsza jak do tej pory przeróbka PKT. Przyznam szczerze, że jadąc nim rano do pracy dopiero w połowie trasy zauważyłem że to właśnie 3042. Przestronność wnętrza jest o wiele lepsza niż w Trollino 12M. I moim zdaniem taka obudowa na dachu jest bardzo estetyczna, wygląda spójnie, z zewnątrz prawie nie widać osprzętu na dachu. Jest cichy i dość dynamiczny. Nieprzyjemnie słychać głównie mechanizmy drzwiowe. Mam nadzieję, że wydajność baterii będzie analogiczna to tych zastosowanych w 12M. Z punktu widzenia pasażera byłem bardzo zadowolony. Mogłoby takich być więcej... Najlepiej przegubowych...
Może ta zabudowa ma się wyróżniac że on był autobusem ?
Zabudowa ma zasłonić skrzynie z osprzętem elektrycznym, żeby nie było widać na dachu "pudełka", jak w O405AC.
Ale skrzynia z osprzętem elektrycznym nie zajmuje całego dachu.
To już co innego. Zasłonili też klimatyzator. Możliwe, że ktoś stwierdził, że tak będzie estetyczniej, bo przynajmniej nie będzie widać bałaganu na dachu.
Różnice