Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Oczywiście, że lepiej. Tylko czekać aż ten gruchot, który jest teraz na S złamie się na pół!
Na 85 jest obecnie wymóg rocznika i innych gadżetów, a na dodatku eSki nie.
Logika Gdyni. ; ) Na linii podwyższonego standardu nie dbać o jakość.; )
Zatem rozumiem, że pojawi się jakiś nowy wóz, gdy tester nas opuści? Czy może inaczej - tester nas nie opuści?
Dwa SN-y z eSki mają iść na linię 85, a na eSkę pójdą dwie nówki. Zapewne kupią Mercedesy Citaro2.
Mmmm... To pysznie. Problem starszego wozu na 191 też zniknie, bo ten, który ostał się na 85 (do spóły z powyższym), zastąpi przeguba na Sce Numery >6086?
Karol Grzonka: niekoniecznie.
Świst4K: Nie. Przyjedzie nowy wóz (nowe wozy) i wtedy tester nas opuści. Nie odwrotnie. I jaki problem starszego wozu na 191? Tam jeździ 1998r.
@Swist4k Przecież na 191 nie ma wymogu rocznika.
@MrT To może uchyl rąbek tajemnicy?
Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że na 191 brakowało wozu "starszego" typu (ilościowo, nie jakościowo) i że wraz z nowinami na 85 problem ten zniknie bo ilość SNów się wyrówna (znikną gościnne występy PN).
@Karol Grzonka - z moich informacji wynika, że będą to "Citaro1". A gdzie się nówki będą pojawiać? Głównie na S, ale na 85 być może też.
@Mr T No Twoje informacje na pewno wiarygodniejsze od moich.