Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
2 czerwca 1996 - Warszawa, ul. Władysława Broniewskiego, przystanek Sady Żoliborskie. Drugi wagon ze składu, wyprodukowany w 1968 roku jako 13N, już w 1969 roku przebudowano na stycznikową doczepę czynną, adaptując do roli ściany przedniej tył innego, rozbitego wagonu. Ponowną przebudowę wozu #539 (na typ 13N z rozruchem przełączalnym) przeprowadzono w 1981 roku. Podczas przywracania klasycznej ściany czołowej i stanowiska motorniczego, wagon otrzymał duży "film". Tytułowy wóz, nr 534, zasilił natomiast park taboru zabytkowego, ponownie przebudowany na 13NS - do dziś pozostający w roli tzw. "zimnego eksponatu". Foto: P. B. Jezierski.