Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
OJ miejmy nadzieję, że jednak się jej nie doczeka
... i wtedy wszyscy fani dwóch pałek popuszczą z własnej.
90% trasy będzie pod siecią, a trolejbusy będą z bateriami, więc to logiczny krok.
Tak, ale ja zwracam też uwagę na inną rzecz, z którą już dziś mają do czynienia pasażerowie 151 czy 158. Takie sytuacje jak zerwanie trakcji, wypadek na trasie czy uszkodzenie dopływu prądu się zdarzają i... wtedy wszystkie trajtki stoją, a autobus może to ominąć. Dlatego też jestem przeciwny elektryfikacji głównych linii - nie potęgujmy takich zdarzeń, a 9 jak wiadomo takową linią jest.
A ile razy to ma miejsce? Raz w roku? Raz w roku to i wypadek drogowy jest albo śnieg spadnie i autobusy też wtedy stoją albo opóźnienia łapią. Poza tym będą baterie.
Zrywanie sieci akurat ma miejsce co najmniej kilkanaście razy w roku
Ale fakt baterie wprowadzają tu jakiś sense, żeby tylko dyspozytorzy nie pomylili wozów :d
@ MKM: Jak już [co bardzo dziwne] kobieta nie zadowala to lepiej niech i w taki prymitywny sposób się uświadomią, że jednak nie są impotentami
@ mario92: Dlatego dobrze, że będzie przynajmniej 58 trajtów z dodatkowym napędem (ciekawe, jakim 'ciasteczkiem' będzie ostatnia 12'tka). Dzięki temu uda się uniknąć katastrofy, którą jeszcze jakiś czas temu zapowiadała się po ZSMTP. Wzrost kosztu wykupu przewozów będzie i to nie ulega wątpliwości, ale na szczęście nie będzie to hekatomba.