Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Konfiguracja taka jak poprzednie?
Nie podoba mi się ta nowa, tłusta czcionka R&G. Przy literach wypada podobnie do PIXELA, ale cyfry wyglądają jakby ktoś je przekarmił i zajmują dużo miejsca. Z daleka wszystko zlewa się w pomarańczową plamę. Wyobrażam sobie jak w tym kroju wypadają numery trzycyfrowe i ile zajmują miejsca.
Według mnie widoczność jest znacznie lepsza niż przy cienkiej wersji. Tak czy siak przydałoby się, żeby ktoś wybrał najkorzystniejszy i najbardziej widoczny krój czcionki, bo powoli zaczyna się robić brzydki i słabo widoczny bałagan.
Moim zdaniem optymalna czcionka jest w warszawskich Lions'ach i łódzkich Solarisach z 2011 roku. Tyle, że to R&G Plus o wysokiej rozdzielczości. Za tą czcionkę podziękujmy MPK Kraków... Najpierw R&G zrobiło ją specjalnie dla nich, później się ona rozeszła na całą Polskę, a teraz MPK Kraków montuje NovaMedia...
Blachy GA Fotel kierowcy ma podłokietnik jako nowość
Ponoć miały być dwa. Szkoda, że to nie citaro drugiej generacji. Ciekawe, czy będzie miał stały przydział na 85, czy też będzie się pojawiał na S.
sznycel: nie od razu Kraków zbudowano.
@Autosan: nie takie stare, 2013 rok W Polsce jeszcze żaden przewoźnik nie ma C2.
@Mr T, Autosanowi zapewne chodziło o to, że to nie jest C2, czyli "starsza generacja".
Dokładnie tak.
Nawet część niemieckich przewoźników wciąż bierzę "stare" O530.
Chyba będzie jeździł na 85.