Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W cale bym się nie zdziwił, jakby się okazało, że przegubowe trajtki będą spod znaku AMZ.
Już dawno zrobili ich dziesiątki http://open.phototrans.net/14,611512,0.html
Chodzi mi o taki z jakim startowali. Dokładnie taki sam, przez te same osoby. ; ) Znasz jakość tych wozów, ale jak będzie z tymi "nowymi"?
Myślę że będą go robić ci sami ludzie co dotychczas, przynajmniej w najistotniejszych dla produkcji zakresach. Montaż w "Ursusie" to raczej bardziej pic w celu "stworzenia miejsc pracy" - historia zna wiele takich przypadków. Różnica w wyposażeniu ma polegać jak rozumiem w napędzie, ale skoro napęd pochodzi od sprawdzonego czeskiego producenta to nie powinno to stwarzać większych problemów.
Coffee - a to by było ciekawe zobaczyć uśmiechniętego przeguba z pałkami Ale sądzę, że nie dadzą rady z wymaganiami przetargów
AMZ Smile podobnie jak Autosan M12LF ładnie wyglądają, tyle że w przypadku Autosana jest to gówno ładnie zapakowane. AMZ nie miałem okazji jechać to nie ocenię, jak na złość kiedy się wybierałem zaczął się sypać pas w Modlinie i AMZty Kolei Mazowieckich przestały jeździć
Napęd Autosanów pochodzi od sprawdzonego włoskiego producenta (Iveco), no i niemieckich (Voith i ZF). Mimo to autobusy te są niedopracowane, a przez to bardzo drogie w eksploatacji.
Zespół napędowy Autosanów M12LF to największy plus - mają "kopa". Tylko z całą rezstą jest tylko gorzej.
autosany być może i są niedopracowane, nie widzę jednak analogii z Bogdanami, których powstało ponad 200 sztuk zanim jakikolwiek trafi do Lublina.