Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie chodzi o zapobieganie, tylko o usuwanie tych niedoróbek. Serwis fabryczny powinien podróżować po kraju autobusem zastępczym, koczować w zajezdniach i usprawniać na miejscu bez angażowania mechaników zajezdni. Wyłączać jeden wóz na tydzień, za niego zastępczak i akcja! Ale teraz, to już raczej po ptakach
Wjazd na linię 117? To gdzie gdański Warbus teraz ma swoją siedzibę? Myślałem, że przy torach SKM między Wrzeszczem a Zaspą.
Niedługo rok minie jak przenieśli się na Narwicką. Wrzeszcz to juz przeszłość. Teraz Narwicka
Z tego co zbieram informacje to nasze Solbusy są najgorzej zrobione - mimo że są to prototypy czyli powinno się im poświęcać więcej czasu i powinny być porządniejsze od tych produkowanych później.
Dziwna teoria, prototypy charakteryzują się właśnie wadami. Potem słabe punkty się eliminuje.