Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To prawdopodobnie brat tego wozu:
http://phototrans.pl/14,399464,0,Ikarus_260_03_KBP_5662.html
Jak piszą w komentarzach ten przewoźnik posiadał sporo takich wozów więc całkiem możliwe, że jest od niego, nawet malowanie by pasowało.
To jest autobus należący do firmy TRANSTYM Zabrze. Firma ta, w okresie do grudnia 2001 r. była podwykonawcą PKM Gliwice, w dni robocze m.in. na 669, 702, a w dni wolne na 58.
Trzeba przyznać, że ciekawy tabor mieli. Być starszym o te paręnaście lat
Pamiętam tego Ikarka... Podwójne rzędy siedzeń w środku, "czeskie" okna, układ 2-0-2 (możliwe że przeróbka z 2-2-2). Okna tego wozu mogą sugerować że był to egzemplarz pochodzący jeszcze z jednej z pierwszych dostaw 260-tek do Polski, ale czy na pewno?
A co do firmy Transtym to pamiętam że pod koniec lat 90-tych firma ta jeździła żółtymi Ikarusami 280 jako podwykonawca PKM-u na liniach 32,932,197 oraz, przez pewien czas, na 126.
@Serd. Owszem jeździła na podanych przez Ciebie liniach, poza 932 i 126. Na 932 nigdy nie było podwykonawcy, a na 126 jeździł TRANSSERVICE Gliwice dwoma Ikarusami 280.33 z 1989 r., pierwotnie przeznaczonymi na rynek rosyjski. Linia 932 uruchomiona została, ze szczytowych kursów 32, w dniu 1 lipca 1999 r., natomiast podwykonawcy PKM Gliwice zniknęli z rynku, w okolicach marca 2000 r.