Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Witaj w klubie. ; ) Oby nowe nabytki były lepsze niż te rdzewiejące w Gdyni.
Niestety ostatnio jak byłem to lepiej mi się jechało Jelczem lub stycznikowym T12. Te nowe jakieś nijakie a #28 (ewentualnie #30) strasznie trzeszczał :(
Nówki są cały czas dopracowywane, nie ma tygodnia, żeby któryś z serwisów nie przyjeżdżał czegoś poprawiać. Trzeszczą poręcze przy szybach prostopadłych do drzwi ze względu na zastosowany nowy typ mocowań, ale to jest już opanowywane w kolejnych egzemplarzach.
Muszą je złomować? Może jakieś miasto ze wschodu Europy byłoby chętne na ich zakup.
Gumuś to rób impre pożegnalna
@Tatuś: do przodu jest tylko rocznik produkcji, konstrukcyjnie ta sama generacja.
Jelcz-Berliet i Ziutek to nie jest ta sama generacja. W PR110 mamy lepszą pneumatykę, obniżoną podłogę, wyższe, przestronniejsze wnętrze, lepsze zawieszenie przednie.
Jarosz: uwierzyłbym ci gdybym nie jeździł tym i tym. ZIU to generacja w tył - czyli okolice 260tki.
nawet jak to jest dziesięć generacji w tył, to kolejki po wycofywane Jelcze się od tego nie ustawią i ustawiać nie będą. Jeden Łuck wziął parę sztuk, ale to był specyficzny przypadek. Reszta miast woli kupować nowe niskacze albo sprowadzać porządne, niezawodne i energooszczędne używki (chyba nie muszę wymieniać ich marki).
Dziś jeszcze widziałem na linii 022...
Jak mają przebiegać kasacje Jelczy? czy do końca roku wszystko zostanie wykoszone?
Póki mają ważne badania techniczne, to mogą się jeszcze sporadycznie pojawiać, jeżeli nowe będą stać np. na serwis.
Guwno prawda na ten temat! Przebijane są nr, nadwozia, naklejane inne numery inwętarzowe i nadal pojazd jest sprawny!!! Dla zainteresowanych, prosze sprawdzić jaki obecnie ma nr boczny były trolejbus 001.
W czw. chyba widziałem go na A. Wskoczył awaryjnie? CZemu nr miał 017?