Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ten z brzegu jest z Lozanny, dobrze by było, jakbyś z oryginału odczytał numer, który jest na niebieskim polu na zderzaku.
@Mrozard: Wiem, wiem Zanim wrzuciłem zdjęcie, to już pozmieniałem dane i ustaliłem po numerze który to wóz - wystarczyło wejść w kartę wozu. Jak jutro bede miał czas to zakręce się przy płocie obok tego trzydrzwiowego.
Jasne że GOP, w Wodzisławiu/Żorach takie cuda to za jakieś 10 lat może będą jeździły.
Ten nr to #514 strzał w dziesiątke
Ten nr to #534 strzał w dziesiątke
Czyżby miały iść na T3 ?
@Aleksander za 10 lat to nic już nie będzie w Wodzisławiu i w Żorach.
Czyżby trzydrzwiowy kolega miał z tyłu silnik leżący...?
@Kuba: za 10 lat ten wóz będzie miał 18 lat, więc się nada :P
@Olek nie, nie nada się, bo za te dziesięć lat nie będzie już zapotrzebowania na przeguby.
Świat się kończy, żeby Polacy polskie wozy masowo kupowali zza granicy...
mi sie wydaje ze bd one na 860 od lazara
Za stare i brak ostatnich drzwi.
P ŚL ty myslisz ze tym sie przjmują
Veruś dlaczego nie poszedłeś na warsztat tam napewno pozwolił by ci kierownik coś więcej pocykać ale jak się boisz to twoja sprawa.
Tam rzeczywiście najwyraźniej siedzi silnik leżący, czyżby pierwszy taki typ w polsce...? (w sensie LF)
No brakiem 4 drzwi na 860 zainteresowałby się ktoś bardzo szybko bez wątpienia.
i nikt go nie pstryknoł ;/
Dodam że na tylnym wyświetlaczu bardziej jest czytelny kierunek niż numer linii (ma z tyłu wyświetlacz z kierunkiem), o ile w ogóle można pisać o istnieniu tego kierunku.