Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
to jak on jechał ??
ale bez sieci
no to jezli tak to zajefajnie ci to wyszło ;]
hmmmmm to ja juZ nic nie wiem
jechal na akumulatorach, specjalnie takie mu zamontowali i testowali bo w przyszlosci tramwaje bez sieci maja jezdzic po trakcie krolewskim - trakcja szpecilaby okolice
http://tramwaje-warszawskie.pol.pl/index2.html taka hybryda jechala, tylko ze chyba dopiero 9 wrzesnia...
PIEPRZY! Nie wiem jaką datę podają TW na stronach, ale to zdjęcie było robione 8 września. I tyle. /kl
Ano nie mogła zostać zrobiona wczoraj, bo wczoraj jechał sam u-bott (bez asysty #23)
Odnoszac sie do tej strony chcialem pokazac, ze ktos oszukuje. I wyszlo, ze TW oszukują
TW też chyba nie oszukują. 9-ego bowiem był przejazd dla VIP-ów i dziennikarzy, natomiast dzień wcześniej odbyła się próba żeby żadnej wtopy nie było. A to są właśnie zdjęcia z próby... /kl
TO na Trakcie Królewskim? Hmmm... OK! Ale gdzie pętle? Chyba, że w jedną stronę będzie cofał (hehe), albo sprzęgną dwa dupami do siebie (kto wie?), albo przerobią na dwukierunkowy (herezja). A poza tym ile on na tych akumulatorach będzie w stanie pociągnąć?? 20 godzin?? Eee... Podsumowując: opowieści z mchu i paproci!!!
Na tych akumulatorach może pociągnąc 6 kilosów Ale podobno IEl może stworzyć takie, co się da na nich i 30 km pojechać Co do pętli, to po co Ci pętle? Jeśli to wszystko wypali, to będą połączenia przy Muranowskiej i na pl. Unii Lubelskiej... /kl
OK, odczepiam się od pętli. Cały dzień to ok. 200km więc 30 to trochę mało... Ale załóżmy, że wykorzystujemy istniejące pętle (najbliższe w takim układzie to M. Wilanowska i Marymont), a w trakcie jazdy pod drutem doładowujemy akumulatory. Pytanie za 100pktów: ile potrzeba wagonów, aby na takim odcinku (Wil-Mar) dać częstotliwość (no nie szalejmy) ale przynajmniej co 20min (choć to niewiele)??