Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Na plus szczególnie u mnie zasłużył sobie ten Volviak odgłosami, jakie wydaje. Dziś wracałem nim na 605. Chodzi niczym Dabik z 636 (KZK GOP). Pół drogi myślałem, skąd ja znam ten tonik. Wtedy przypomniała mi się 636 Jeżeli porównujemy go do meteorowych poprzedniczek marki Scania CN113CLL, zamykanie i otwieranie drzwi w tym pojeździe te poezja. Martwią mnie natomiast wibracje, które pojawiają się w końcowej fazie 2, przed przejściem na 3. Ale ogólnie jestem mile zaskoczony. Tak przy okazji, MZK planuje wprowadzić tylko kursy niskopodłogowe? Tylko 151 jeździ, a i tak pół dnia, potem się zmywa. Wie ktoś coś na ten temat?
Ostatnio chyba i tak tylko #151 się pojawia na linii, #762 stoi zepsuty, #825 też odstawiony, #150 nie widziałem od maja na trasie...
150 według mnie zniknie w tym roku. Ale ona już taka do Irexu dotarła. Jeżeli chodzi o poziom silnika, wizualny i ogólnie techniczny, 148 najlepszy, 151 w środku, 150 tandeta.
Ale i tak jakoś mam sentyment do 825. Wolałbym zdecydowanie jego, niż 151.
No nie wiem czy #150 tak prędko zniknie, wszak nie ma czym jeździć. Słyszałem od znajomego kierowcy że Aabenraa #749 ma na dniach zjawić się w Mikołowie. Owszem #148 był najlepszy i wizualnie i technicznie z całej trójki. Do 825 również mam sentyment, jak do każdego wozu z Meteora, jeszcze jakby tak #885, 809 i 810 wróciły... No i odmalowany #881
Niech jeździ obojętnie co. Byle ktoś zdejmie z linii tego tyskiego hebelka 151, bo wytrzymać z nim trudno.
" Ten autobus jest idealnym przykładem, że w tej firmie przy odrobinie chęci można ładnie przygotować autobus do ruchu." Ten autobus jest przykładem na to, że wystarczy tydzień pobytu w Mikołowie, żeby zmienił się nie do poznania.
Wczoraj jedzie i... Cały lewy bok przejechany. Ciekawe co znowu w niego wjechało albo gdzie on wjechał.
Nie wiem jak ze stanowiskiem kierowcy, ale z pozycji pasażera bardzo zadbany. Fotele miękkie i przy długiej podróży nie męczą. Czysta tapicerka i estetyczne paneleboczne oraz sufitowe. Mięsisty Diesel bez wibracji - nieźle wyciszony, ale słychać to, co lubię. Plus ciekawostka znana ze Scanii CN113, czyli nawiewy powietrza nad głowami. Bardzo ciekawy pojazd
Kierowcy też lubią nimi jeździć. Ten akurat egzeplarz wyje jak MAN NL202. Co do nawiewów, chyba każdy ex. Duński autobus posiada takie bajery