Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Można się spodziewać, że na stronie internetowej PKM-u (podobnie jak przy okazji poprzednich testowców) ukaże się informacja o autobusie i liniach, na których będzie jeździł podczas testów ?
Ze względu na chęć przeprowadzenia szczegółowych testów, kursy oznaczone zostaną jedynie na tablicach dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach. Szczegóły wkrótce na stronie PKM.
Czy to jest ten sam BYD co posługuje się odwróconym logo BMW na swoich osobówkach? Po jaki czort to do Europy brać?
Kiepsko autobus wygląda bez tylnej szyby .
Jakby to powiedział Japończyk "takiese". W środku okrągłe okna co wygląda koszmarnie, trochę mi to DAB-y przypomina. Jakość wykońćzeń nie zachwyca. Brak tylnej szyby jakoś specjalnie nie przeszkadza, z zewnątrz można uznać tę czarną wstawkę za imitację szyby, w środku dziwnie to wygląda, ale od biedy może być. W środku pachnie jak w, ostatnio popularnych, chińskich marketach z butami po 10zł. Patrząc z zewnątrz to dochodzę do wniosku, że nad Żółtą Rzeką próbowali podrobić Mercedesa z bardzo miernym skutkiem. Jednak kiedy jechałem sobie nim w Warszawie to co do samej jazdy nie mam co narzekać bo sprawuje się nie najgorzej. Z plusów dodam bardzo wygodne krzesła i. w przeciwieństwie do MAZ-ów, dopasowane do designu wnętrza, choć to rzecz gustu. W jednym zdaniu określiłbym ten autobus jako "Typowo chińska zabawka na dwa lata". Niemniej życzę pomyślnych testów i przyjemnych przeżyć z jazdy.
Pytanie po co to brać do europy jest nieco bez sensu, czemu nie brać, skoro jest to pierwszy autobus tej marki zaoferowany na naszym rynku, a już zbiera praktycznie same pochlebne opinie, jedyne mankamenty tyczą się pierdół...?
Nie jest bez sensu, bo zakładam, być może mylni, że trwałość tego pojazdu odbiega od innych produktów tego typu, ale o tym przekonamy się za kilka lat.
Autobusy, który nazywa się tak, że nie wiadomo, czy to nie czasem nr rejestracyjny ktoś w złą rubrykę wpisał... Ahahahaha. Na pewno przyjmie się jak kraj długi i szeroki.