Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Troszkę podpowiem
Od października firma Nord express dowozi pracowników do/z Morpola. I tak #1188, #1183, #1581 jeżdźą na trasie Słupsk- Duninowo - Słupsk, a #1182 na trasie Sławno - Duninowo - Sławno. #1187 na stałe został przydzielony na 100, a #1188 identyczny jest (raczej) jak #1182 (układ drzwi 2-2-0).
Z #1188 nie chodziło mi o układ drzwi, a o sam typ (w rzeczy samej - starszy niż #1183 czy #1187). Ciekawe info z tymi dowozami, jakieś godziny i szczegółową trasę znasz może i mógłbyś zapodać? Jak nie tu, to na priv.
5:45 ze Słupska (os. niepodległości, sobieskiego, sienkiewicza) -> 6:35 Morpol.
ok. 18:30 z Morpolu -> 19:10 Słupsk.
Myślałem, że jakoś w południe te kursy się odbywają.... W takim razie dopiero na wiosne czas się zaczaić. W ogóle jak to jest z #1182 - po wykonaniu zadania dojeżdża do Sławna i na pusto zjeżdża do Słupska czy jakoś inaczej? W każdym razie dzięki za info!
#1182 Jedzie ze Sławna do Morpolu, potem zjeżdża na bazę. Kierowca bierze inny autobus (zazwyczaj #1018) i jedzie na Sławno o 10:40. Inny kierowca (ze Sławna) jedzie kolejnym kursem #1018 na linii 107 i ok. 17 zmienia auto na bazie na #1182 i jedzie pod Morpol, gdzie zabiera ludzi i jedzie do Sławna... i tak w kólko... Trochę pogmatwane są te brygady..
Zakręcone zawsze są ciekawe. Swoją drogą, skoro tak wygląda sytuacja, to nie orientujesz się, co stało się z dojazdami ze stronu Morpolu? Jeszcze miesiąc temu w stronę Sławna jeździł właśnie on, teraz, gdy Nord Express się tam pojawił, dalej jeździ i rozwozi ludzi? Domyślam się, że te zmiany są podyktowane tym, że przetwórstwo przejął norweski Marine Harvest.
Zapytam z ciekawości jeszcze, bo może wiesz, czemu dziś #1188 miała założone blachy #1183, a nie te swoje GDA? :O
Patryku, NeX jeździ razem z autobusami Morpolu. I ze Sławna, i ze Słupska, kilka razy widziałem taką sytuację, zarówno rano jak i po południu. Zgodnie z powiedzeniem, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Domyślam się że Morpolowi bardziej się opłaca wynająć przewoźnika niż opłacać swoich kierowców, wszak oni zarabiają więcej niż ci w NeX Bo może chodzić tylko o kierowców, autobusów Morpol ma nadmiar.