Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To są jakieś żarty, po ostatnich zakupach myślałem że wychodzą na prostą a tu takie coś... zresztą po co im NG312 i to jeszcze z takiego rocznika jak w lutym zwolnią się 4 CNy z 814?
Ja juz myślałem że PKM zaprzestał sprowadzać złom Solarisy sprzedają i takie o coś kupują. Czyżby w firmie coś nie tak ?
To fakt jakies kpiny ?
Potrzebują przegubów skoro przynajmniej dwa solarisy SU18 nie wykupili.
Ciekawe jakich pasażerów uraczą tym wynalazkiem. Innymi słowy gdzie pogorszy się jakość usługi na 5, 94 czy 129 ?
Oddają je bankowi.
O które SU chodzi? Pomarańczowe #0825 i 24 czy któreś #070x?
autobusy pochodzące z Norwegii mają dobrą opinię- zadbane, niewytłuczone, w jastrzębskim PKM-ie chwalą sobie dokonywane tam zakupy, choć oczywiście rocznik mógłby być młodszy...
nemo333: Zapewne chodzi tylko o #0702 i #0704. Czerwone mają jeżdzić.
Gość: owszem, na pewno nie są złe, ale i tak dość zużyte, nie ma porównania do aut z Niemiec.
Czyli poczyniono oszczędności na wykupieniu Solarisów z 2007 roku i teraz zaczyna im taboru brakować. Szkoda że kupują tabor z tak niskiej półki. Niemieckie odpowiedniki mają lepiej utrzymane wnętrza. Może lepiej było własnie coś z Niemiec nawet z 1998 roku przygarnąć niż takie coś.
Teraz już rozumiem że to tylko chwilowa potrzeba i niebawem zwolni się tabor. Ale mogli jednak coś lepszego kupić.
Niemieckie odpowiedniki nie pokazały się w PKMie z dobrej strony, także kupno uzywki z Norwegii jak dla mnie jest pardzo dobrym posunięciem. Co do solarek z 2007 roku, lizingodawca zażądał za nie kosmiczną sumę i PKM było stac tylko na kupno czwórki z szejściu autobusów, na co i tak poszła dość spora sumka
To jakie w końcu wykupili wozy?
Wiem że dwa #0702 i #0704 oddali bankowi. Także reszte pewnie zostawili. Jak wygląda sprawa z #0824/25 niemam pojęcia, ale nawet jak by też były wzięte w leasing, to jeszcze z rok spłaty im został.
@kg Poza kolonią są jeszcze inne miejscowości i landy w Niemczech.
Wiadomo na jaką linie prawdopodobnie trafi to "cudo" i czy będzie pomalowany ? Jak już oszczędzają to mogliby chociaż przód pomalować. http://phototrans.eu/14,259536,0,MAN_NG282_182.html
kg skąd tobie się wzięły4 ?.
No to #0702 i #0704 oddali dalej po leasing a dalej w nim są #0824 i #0825. Co do norwega na zdjęciu. Albo zasili rezerwe, albo wskoczy na jakiś plan (może 129/1?). To w tym momencie 2 Mercedesy i 2 Solarisy bedą w rezerwie a pozbędą się Neoplana albo coś odwrotnie. Kij wie, co PKM kombinuje. Możliwe jest to też, że pozbedą sie Merców przegubów ale kto im teraz je kupi?
Te przegubowe Merce są dość przyzwoite.
ten Norweg jest na 5/3
@P Sl. No jak pkm posiada 8 Solarisow Urbino 18, dwa z nich to czerwone #082x , dwa oddali bankowi(#0702 i #0704) to ile niby mialo zostac ?
A zauważyłeś na #0706 i #0707 tarnogórskie blachy od samego początku ?.
nie każdy pamięta jakie blachy ma dany autobus
Serio na 5/3 to posłali ? Myślałem że linia o tak długiej trasie zasługuje na lepsze traktowanie.
Wierz temu siewcy plot.
@P Śl Ja bym temu Krzysztof Kantor jednak wierzył. Na 5/3 od dłuzszego czasu nie ma stałego przydziału i zazwyczaj jeździ tam któryś z przegubowych Mercedesów, dlatego jako stały przydział na ten plan nadawał by sie idealnie.
Na 5/3 jeździł długi Lion's
Info od jednego kierowcy z PKMu. ja przynajmniej wystepuje pod swoim nazwiskiem a nie na kazdym kroku anonimowy bohater jak jedna osoba powyzej...
ale jęczycie nie długo zwolni się tabor, a ten Man przejdzie do rezerwy cierpliwości
Deski by mogły na 129 wrócić. W marcu przyjadą #0702, #0706, #0616, #0617, a już od lipca dojdą #1118, #1119 plus krótkie #1207, #0614 i #0615, czyli najgorsze szrotu będzie coraz mniej.
Na 168 tak to puścić między #1227 i #1228