Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tam gdzie są przerwy w ciągłości tego paska nad oknami na pewno będzie wielki napis TRAMWAJE ŚLĄSKIE lub coś w ten deseń.
A mnie się tam podoba, i malowanie i sam design, w porównaniu do poprzednich dzieł Pesy to rzeczywiście konstrukcja wygląda dużo lżej, że tak powiem...
W stosunku do czołgowatego Swinga, to ten to rzeczywiście piękny pojazd. Imho ciut mały przedni wyświetlacz... no i ciekawe czy jest tak samo ciężki jak Swingi i tak samo źle będzie wpływać na żywot torowisk.
Szkoda że nie będzie na stałe w Zabrzu
Ale chyba jednak trzeba to niestety oznaczać 2012N, a nie 129Nb. To drugie oznaczenie nigdzie się nie pojawia, poza tym tak czy inaczej dotyczyły wagonu częstochowskiego.
Parrząc na facjatę tego tramwaju od razu narzuca się nowa ksywa: DRAPIEŻNIK
Czarne osłony sprzęgu i mały wyświetlacz mnie rażą. Poza tym wygląda bardzo przyzwoicie.
Tymczasem w Moskwie pojawił się Alstom http://transphoto.ru/vehicle/338641/#n386792
Ten Alstom pod względem designu może konkurować ze Skodą 16/19T
Ale brygadówkę dało się jednak z przodu zrobić! Nie to co w naszych... /kl
O, to jednak można zrobić ładną mordkę w tramwaju
@Krystian Jacobson: . no i ciekawe czy jest tak samo ciężki jak Swingi i tak samo źle będzie wpływać na żywot torowisk.
To jest wagon na obrotowych wózkach i ma ich cztery, więc duża masa ma mniejsze znaczenie - konstrukcja identyczna jak Twist z Częstochowy czy NGT8 z Krakowa. Swing to sztywniak na trzech wózkach. Więcej osi oznacza mniejszy nacisk na szyny a obrotwoe wózki nie "prostują" łuków.
Pozytywne zaskoczenie, zwłaszcza stylistyka zewnętrzna i wykorzystanie miejsca w środku. Stylistyka wnętrza...:):)
Oby się sprawowały.
Jak to jest z tym tramwajem: to Pesa 129Nb czy Pesa 2012N?
Częstochowa - 2010N
Śląsk - 2012N
Moskwa - 2013N
Typy od roku projektu.
@Krzysiek: to Pesa Twist step.
Mnie ciekawi gdzie go z lawety wypuścili, albo jak się znalazł ze strony Makoszowy?