Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Od Lichtajn do Durąga czy do Brzydowa to nie droga tylko ser z dziurami. Nie wiem o jakiej Ty dobrze utrzymanej drodze piszesz.
Problemem są twarde i niewygodne siedzenia. Ciekawe czemu akurat Ostródę tym uraczyli. A z ogrzewaniem nie powinno być źle, może kierowcy jeszcze nie umieją włączać
@Kierowca: Pomyliło mi się Nie bywam w tamtych stronach.
@empi: Ponieważ brakuje tu sprzętu.
Z ogrzewaniem jest jeszcze taka opcja, że nagrzewnice mogą nie działać a grzejnika w rzeźni nigdy nie miały.
No ale właśnie dziwnie mi to wygląda, żeby nagrzewnice nie działały po takim wielkim remoncie.
Ja swego czasu słyszałem że ten wielki remont to tylko kosmetyka. Malowanie, wymiana wykładzin i tapicerki. Nie wiem ile w tym prawdy.
Możliwe, że tak wygląda zlecenie dla PNT PKS, mechanicy mobilisowi jednak też przy tym grzebali. Auta wyglądają dobrze, wielka szkoda, że nie udało się zamienić Jelczy i Solin na nie po remoncie
Pomyśleć, że uruchomienie tych wyświetlaczy jest bajecznie proste. Każdy miłośnik zrobi to na największym kacu. Ale dla fachowców z PKS zbyt trudne.
A jak myślisz, czemu projektanci Solarisa obniżyli prawą krawędź szyby czołowej? Na dechę właśnie! A że inni tyle lat męczyli się z wbijaniem tekstu z palca... Frajerzy.
Teraz pewnie zwołali konsylium i się zastanawiają, po co właściwie jest ta wielka komora nad szybą.
Tak, ale nie rozumieją, czemu to takie czarne i puste. Więc czasem rąbną tam własną nazwę, czasem inny wynalazek. A już najlepiej, jak kupią z Zachodu używany autobus z filmem, to zostawiają numer linii i kierunek "względnie jakąś Betriebsfahrt", bo myślą że to tajny kod, bez którego autobus nie będzie hulał.
Stare solary jakoś nigdy nie słynęły z wydajnego ogrzewania i szczelności Dopiero gdzieś w okolicach 2008-2009 roku zaczęto coś z tym robić i solary z tego roku juz nie pozwalają zmarznąć