Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To nie jest PS141, to jest wóz który przyjechał do Krakowa, pojeździł chwilkę z numerem 49063 i wrócił do producenta. A Scania odesłała w 1999 inną Omni http://phototrans.eu/14,87712,0,Scania_CN94UB_49063.html która dostała również numer 49063 tyle że ta Omni została już w MPK i stała się PS141. Ww. auta różnią się chociażby lusterkami.
Czekaj, czekaj, to ta Scania z powyższego zdjęcia, to ta która jest w bazie jako 49063 czy jakaś inna?
Ta która jest jako 49063 powinna być podpięta pod PS141, a ta była 49063 przez chwilę w 1998 - tu masz zdjęcie fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=17233, potem szybko wróciła do Scanii.
Nie wiem za to co z tą drugą Scanią co wrzuciłeś, też różni się od naszych tymi lusterkami, i nie ma naklejki OmniCity z przodu. Być może nigdy nie wyjechała na miasto, właściwa PS142 oprócz tych dwóch różnuc miała jeszcze głosniki umieszczone na desce rozdzielczej zaraz za przednią szybą a ta ze zdjecia nie ma. Straszne cyrki z tymi Omniami były bo 49063`` też wracała na poparwki, między czasie przyszły CLLki i jedna z nich dostała numer 49063``` a 49063`` jak wróciła od razu dostała PS141.
Aaa no i była jeszcze trzecia, z blachami WL 126T ale nie znam daty przybycia, tyle że nie wiadomo czy to były trzy różne czy przysyłali dajmy na to jedną 3 razy, tego nie dojdziemy - przydały by się VINy.
Wg mojej dokumentacji to ex. 49063 (końcówka VIN-u 1832382) to obecna PS143, ex. 49062 (1832315) to PS142, a ex. 49061 (1832314) to PS141. Wszystkie zrobione w 1998 roku w Angers.
Genialnie, tylko jak je teraz dopasowac do tych niemieckich blach?
A ja zapytam z innej beczki - toto miało silnik DSC9 11 czy DC9 01 (220 czy 230 KM)?