Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wyświetlacze i ogólnie cały SIP to mielecki szmelc zwany inaczej R&G.
A co do kasacji - oby nie skasowali żadnego wozu. W PKMie są duże braki krótkich wozów (w niedziele pełno CNów jeździ), więc każdy wóz 12-metrowy jest na wagę złota. Jeżeli jednak na coś się zdecydują to pewnie jakieś jelcze pójdą w odstawkę.
#063 kratownica padła, #077 silnik.
#063 jest już odstawiony i jedną połówkę drzwi mu wyciągnęli dla #065, więc on raczej sie pójdzie na kasacje.
R&G jest spoko. Tylko ździwiła mnie ta inna czcionka na wyświetlaczach.
Najlepszy to jest Pixel, widoczny nie ruszający się, konkretny.
I Pixela w PKMie jakoś ogarnąć potrafią, a R&G niezbyt. Nadal jeżdzą po mieście jakieś 674 z kierunkiem: "Giszowiec o.Tysiąclecia". Polityka zakupów nie idzie w parze z umiejętnościami osoby, która zajmuje się SIPem.
Zaś U12 często mają np. na 673 "Murcki Szyb Staszic (os. Tysiąclecia Pętla)"
No niestety najgorsze w tym, że te śmieszne kierunki co napisaliście, to wymysł kierowców bo w R&G jak wiadomo, samemu można grzebać.
PKM Świerklaniec postawił na R&G w unijnym programie. W tym przypadku R&G spisuje się wyśmienicie.
Te kierunki są tak zaprogramowane przez IT, a nie przez kierowców, prosze nie siać propagandy.
Czyli kupili 8, skasują 2 Zbieranie złomu to chyba ulubione zajęcie w spółce ;p
Kierowcy tego nie programują, tutaj winny jest pracownik PKMu odpowiedzialny za SIP i ogólnie systemy informatyczne.
Wiem, że swego czasu kierowcy grzebali w sterownikach dlatego o tym napisałem. Na zajezdni Mickiewicza nawet była wywieszka na ten temat, więc zwracam honory przedmówcą Ale żeby takie durnoty zaprogramować? (674 OKR. GISZOWIEC - O. TYSIĄC".
Ostatnio na 910 widziałem kierunek "OS. PADERWSKIEGO TRZY STAWY - MICKIEWICZA - DW. PKP - TRZY STAWY", przejechanie całego tekstu trwało dobrych kilka(naście) sekund