Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Na Psim Polu stał na przystanku razem z Citaro C2! Same klimatyzowane autobusy. Nowoczesność w domu i zagrodzie! Ps. Od Bujwida do Wallenroda przejechał może ze 40 metrów na silniku elektrycznym. To tak z okazji zimy czy takie słabe baterie już ma?
Ja nim wczoraj jechałem i motor był włączony cały czas, ale utrzymywał stałe obroty, każde rozpędzanie się od zera to było czuć, że elektryczny daje różnicę w jeździe ale potem te jęki skrzyni. Ja w sumie nie wiem jaki to układ napędu.
Hybryda równoległa. Na niskich prędkościach powinien jechać tylko z silnika elektrycznego, ale w sumie wygląda na to, że jeździ z obu na raz.
Równoległa? Ale szajs, to się nigdy nie sprawdzi w naszych warunkach. Tryliony przystanków i świateł, przeładowanie, wieczne opóźnienie. Zabawka dla bogatych, czyli nie dla nas.
Bo pewnie akumulatory są już wyjechane i prądu starcza na tyle aby Polska nie zginęła.
Dzisiaj chyba na D, mignął mi na psiaku i rozkładowo Danuta pasuje.
Ale brygada inna, bo dzisiaj na tej brygadzie był Jelcz M121M.
U nas nieco dłużej trzymał na bateriach. Czasem z pół przystanku dawał radę przejechać.
Tak czy siak powinny być wytypowane stałe linie do obsługi hybrydami, bo w takiej formie to żadnego sensu nie ma.
Citaro K ten przewoźnik planuje jako autobus solo 12-metrowy a ty chcesz, żeby specjalnie traktowali hybrydę? Czego ty oczekujesz?