Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Większość wiat w Polsce ma numery inwentarzowe. To normalne środki trwałe.
Nie mniej na praktyce w ŻOE zdziwiłem się mając w rękach dokument dotyczący ich amortyzacji w którym były min. ich lata budowy czy numery inwentarzowe
Praktyki w technikum, szczególnie w PKSach i miejskich przewoźnikach, to szkoła życia.
Ehh, wiata jeszcze czysta, z szybami, bez reklam i rozkładem PKSu. Wykorzystano mój pomysł by wiatę wkopać w skarpę ale i tak jest za mała bo ludzie koczują na widocznych obok schodach (prócz ŻOE zatrzymuję się tu też PKS i Lipnicki). W tym roku zaplanowano z budżetu miejskiego 8 tyś na wiatę na pętli Osiedle Młodych (chyba nigdy tam nawet jej nie było). Ta na Jana Pawła II być może zostanie zmieniona na coś innego.
Dokładnie to. Rozkład PKS wisi, ale jest za te zagięcie na górze luźno zawieszony na szybie, dziwne że nikt go jeszcze nie gwizdnął Po godzinie 15:00, gdy uczniaki czekają na PKSy i busy Lipnickiego ciężko w ogóle przejść chodnikiem. Zatoczka też jest za krótka, bo są godziny gdzie potrafią jechać np. 3 PKSy, a do tego jeszcze jakiś Lipnicki i coś miejskiego, kierowcy musza oczekiwać możliwości wjazdu w zatoczkę lub wymieniać pasażerów za przystankiem. A czemu na Jana Pawła mieli by ją zmieniać?
Zatoka autobusowa na koszarach jest za krótka raz że przedłuża się wymiana pasażerów to blokowany jest ruch samochodów przed skrzyżowaniem. Pisałem do UM, ŻOE i do Zarządu Dróg Powiatowych aby autobusy jadące na światłach w prawo korzystały z zatoki pod "Biedronką" (jakieś 50 metrów dalej) przez co rozluźniło by się na koszarach. W temacie cisza. Co do JPII to UM planuje uporządkować wygląd tego miejsca. Jakość scalić w jednolity wygląd wiatę, kiosk i totalizator.