Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie wiem, w jak innych wyrobach autobusopodobnych tej firmy, ale jadąc policką Solarią unikam siadania "na kole". Niby to młode pojazdy, ale siedząc na fotelu umiejscowionym nad osią nie da się wytrzymać, tak bardzo tłucze. W najstarszych MAN-ach tego problemu nie ma, bądź jest bardzo niewielki.
Linia w kierunku Świnoujścia/Kołobrzegu/Wysokiej Kamieńskiej. Zapewne Lukasy bardziej fachowo tę linię określi.
Ha! Luke i jego zamiłowanie do focenia autobusów na zakrętach. Ulica Warmińska już kilkukrotnie gościła autobusy, nie tylko objazdowe. Ostatni raz chyba jeszcze za czasów 62, gdzie podczas remontu przejazdu kolejowego ludzie musieli przechodzić na pieszo z jednego do drugiego autobusu. Ciekawe co się stało, że na 873 puścili taki wóz, dosyć często gości tutaj Volvo.
Moja ulubiona linia kolejowa. Szczególnie fajnie się jedzie tędy kiblem.
Szczerze powiem, że jakiś czas temu jechałem tym wozem na linii 61 i zawieszenie pracowało całkiem nieźle - porównując np. do serii z 2008 roku. Ogólnie, wóz jest jakby lepiej zmontowany, nie ma aż tylu pisków we wnętrzu. Generalnie to w naszych Solarach najbardziej daje się we znaki telepanie się biletomatów oraz zawieszenie.
Zmiana zawieszenia przyniosłaby ogromną poprawę, może coś zrobią z tym w IV generacji.
Bo to pojazd pokazowy był, więc musiał by ćprecyzyjnie wykonany ;]
To był autobus wyprodukowany z zamierzeniem wygrania przetargu dla Oslo. Nie od dziś wiadomo, że Solaris więcej uwagi przywiązuje do jakości wykonania autobusów przeznaczonych na eksport niż to ma miejsce w przypadku produkcji na rynek krajowy.
Jak się Solarisa przyciśnie to i na krajowy wykona autobus dobrej jakości. Patrz najnowsza dostawa w Białymstoku. Jeżdżę nimi prawie codziennie i nie mogę narzekać. Mimo remontu wielu dróg, autobusy nie trzeszczą, są dobrze skręcone i nic się nie telepie. Solarisy KPK to wyjątek, bo firma o nie nie dba i nie lubi tych autobusów. A mimo tego wszystkie ich najnowsze Solarisy są ok.
Mam tu relację Ewy Woźniak z przejazdu tym Solarisem.
``Cały czas tłuko, ale to tak tłuko, całe noce, całe dnie tłuko, takie ŁUUZIIUUJUŁIŁUŁUDUDIDUDUDUUU i tak bez przerwy.``
W polskich warunkach teoretycznie powinno się robić zawieszenie co 30 000 do 60 000.
I didn`t know the Euro 5/EEV Urbino could have the exhaust pipe on the roof.