Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W związku z tym, że nie umiem wstawić linków w opis:
widok na kabinę:
https://www.dropbox.com/s/yf2vwkuik219zhx/kabina.jpg
wnętrze w 2011 roku:
http://phototrans.eu/14,468025,0,Ikarus_260_04_BV01.html
Pięknie to będzie. Po ostatnim zeszlifowaniu, załataniu wrednego dziurska przy ostatnim szyberdachu które nam zniszczyło płytę i zabezpieczeniu dachu bierzemy się za drobną mechanikę która jak znam życie okaże się poważną i za spawanie w okolicy osi napędowej i poprawki na całym wozie bo ruda wyłazi aż miło.
Swoją drogą - myślicie o założeniu mu osi LiAZ-a do przodu?
Nie. Ma inną oś niż wszystkie zabytkowe lewarkowe solówki. Jest inny i dlatego kocham go takiego jakim jest.
@PKM&WPK: Fotele z kedrą mają ponad 30 lat. Są lekkie i nie rdzewieją.
Ale że jak fotele nie rdzewieją? Domyślam się, że bez poręczy u góry foteli więcej nie było dostępnych?
Fotel mamy jeden w zapasie. Poprzednie fotele miały stalowe stelaże które przerdzewiały. Myśleliśmy, że są po prostu zarwane siedziska czy oparcia a tu ruda zniszczyła.
Co tam z tym ikarusem? A Dziki ostatnio często w gazetach bywa: http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/3673514,mikolaje-w-mpk-lodz-zeby-poczuc-swieta-w-autobusie-zdjecia,id,t.html