Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Wolfgangstrasse. Na fali ogólnoszwajcarskiego entuzjazmu pojazdami dwuprzegubowymi, również Sankt Gallen zakupiło wozy tego typu. Jak nietrudno zgadnąć są to Hessy BGGT-N2C (LighTram3), których zakupiono 7 sztuk (wszystkie w 2009 roku) i nadano numery 188-194. Obsługują one najdłuższe linie w mieście 1 i 4 (naprzemiennie z klasycznymi przegubami). Jednorazowo pomieszczą nawet 201 pasażerów, w tym 64 na miejscach siedzących. Napędzane są natomiast dwoma silnikami o mocy 160kW, które moc przekazują na II i III oś pojazdu (IV skrętna oś to tzw. oś wleczona). Standardem jest oczywiście wyposażenie pojazdu w napęd awaryjny - tu agregat prądotwórczy napędzany silnikiem Diesla o mocy 50kW.
Komentarze
Ksebki (91.192.89.*)(2014-08-30 20:37:02.569627)
Gdzie zamontowany jest rzeczony napęd awaryjny? Na końcu III członu?