Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
chcialem skomentowac zdjecia sa super ale komunikacja i autobusami interesuje sie od dziecka jestem troche zdziwiony komunikacja miejska poniewaz traci pasazerow i konukurencje dla mnie naj istotniejszym argumentem jest zmienic tryb komunikacji, jak bylem maly to czesto jezdilem nowymi poniewaz sa szybkie, wygodne i lepiej sie jezdzi, ta komunikacje znam w jednym placu wszystkie trasy,kierowcow itd.., i jak widze autobusow np. 364 to wiem ze ten autobus jest szybki, poniewaz w latach 1998-2000 ten autobus jest dla mnie nr. 1 w komunikacji. a ten tryb co ma teraz komunikacja to nie ta co byla w latach 90, komunikacja miejska,
np. znam niektore komunikacje miejskie i pks
i np. wchodze na stronie warszawskiej kom. miejskiej,czy katowickiej lub radomia to widze jak maja lepiej zrobiony plan komunikacyjny lub inne tez, wzialbym np. dwupietrowy moglby chociaz byc na testowaniu lub tramwaje wymienione na nowe np. karliki,bombardier itd.. a nie te stare wagony przerobione. w autobus przydaly by sie czujniki czy kierowca jedzie wedlug rozkladu,czy sie spoznia itd.., powinna komunikacja miejska zrobic tak jak w kaliszu,w łodzi ze np. spoznienie lub zatrzymanie sie itd.. za 1 spoznienie itd.. 1-100,2- 50 3- zwolnienie lub upomnienie.
i na jednej stronce jest gra virtual bus tam mozna trenowac jazde autobus.
dziekuje
mi sie zdaje ze pasazerowie ugieli sie na MPK poniewa spoznianie , odpoznianie lub wolna jazda,zmiany tras,rozkladow jazdy,
i dla tego kazdy woli isc na nogach lub kupic samochod to nie ta komunikacja, autobusy nie ktore brudne, smierdzace, niewygodne zwlaszcza te stare, i wolne, kiedys jechalem i pijak siedzial na koncu chyba to byl nowy nr. 361 i kolesiowi wylalo sie wino,a kierowca wcale niezaragowal tylko jechal dalej ale czuc bylo w polowie przegubu. dla mnie najistoniejszym problemem MPK jest dbanie o pasazerow poniewaz konkurencja jest na duza skale np. blachownia, olsztyn lub poczesna, moze zaoszczedzic PKS. a MPK chyba raczej tego niechce.