Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Gdzie on był przez te lata ?
Z taką przestronnością wnętrza, jakiej to zdjęcie można znaleźć na SSC, lepiej niech się zbyt długo u nas nie udziela. Poza wspomnianą w opisie 21 (mam dèjá vu, na 21 udzielały się głównie obydwa testowe piętrusy), jedyną sensowną brygadą w DP, gdzie może się jeszcze planowo pojawić przegub, jest 12-04... oczywiście 17, 23-02 i 23-03 również wykreślam, a 24-01 jest zbyt przeładowane na kursie z Małęczyna na to wnętrze.
A przez te lata... stał na placu w Bolechowie, wot.
Zanim krytyka autobusu rozgorzeja na dobre, chciałbym zauważyć że jest to Solaris typu Low Entry, czyli wersja przeznaczona głównie na linie podmiejskie, a nie jakieś widzimisie producenta. MPK w Radomiu takich linii nie obsługuje więc testują go na liniach miejskich. Jest to autobus wyprodukowany z konkretnym przeznaczeniem.
To jaki jest cel tych testów...? Sprawdzają działanie układu napędowego w tym zestawieniu...?
Moim zdaniem wnętrze nie jest aż takie ciasnie, biorąc pod uwagę fakt że jest to pojazd wielkopojemny, który najprawdopodobniej będzie wypuszczany na brygady zazwyczaj obsługiwane autobusami solowymi. Jest to poprostu autobus, w którym wreszcie jest na czym usiąść.
To był autobus zbudowany specjalnie dla rynku skandynawskiego (rozkochanego w LE) i przez ten czas był testowany po drugiej stronie Bałtyku.
Nie dziwię się. LE jest ładniejszy i wygodniejszy, od swoich braci mniejszych
Tu nie chodzi o wygodę a o podmiejski charakter tego autobusu. Zastosowanie układu niskowejściowego pozwala znacznie obniżyć koszta produkcji i ułatwić obsługę serwisową. Ale pod żadnym pozorem taki autobus jak powyższy nie nadaje się do komunikacji miejskiej!
Dziś widziany na 4.