Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
23 stycznia 2011 - Warszawa, ulica Kijowska. Historia linii 738 jest dosyć prosta i przyjemna. Włodarze Radzymina podpisały z ZTM-em porozumienie / umowę / aneks (odpowiednie skreślić lub dopisać) na uruchomienie linii dowożącej mieszkańców podwarszawskiego Radzymina do stolicy. Uruchomiona 17 października 2009 roku kursowała na trasie Dworzec Wschodni (Kijowska) - Radzymin (Osiedle VIctoria) przez Marki i tak do 15 października 2011 roku, kiedy to rozpoczęto budowę drugiej linii warszawskiego metra - wszystkie linie podmiejskie jadące aleją Solidarności zostały wysłane do krańca Metro Ratusz Arsenał, który znajdował się po drugiej stronie Wisły, dzięki czemu pierwszy raz od dłuższego czasu podmiejska linia przejeżdżała przez jakikolwiek most. W wakacje 2012 linia zaliczyła skrócenie do krańca Dworzec Wileński z powodu nasilonych prac przy budowie metra, a po jego otwarciu planuje się jej powrót na stare włoście, czyli na kraniec przy ulicy Kijowskiej. Linia niezmiennie kursuje z nienaganną częstotliwością - co 30 minut w szczycie, co 40 minut poza nim, w soboty i święta. Obsługę od początku zapewnia zajezdnia "Stalowa" autobusami przegubowymi - aktualnie są to 4 brygady całodzienne i 2 dodatki.
Komentarze
cj (*.dynamic.chello.pl)(2014-11-12 23:40:31.923409)
Fajny opis, ale popraw błędy - włodaRZe - podpisali, budowĘ.