Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Obecna trasa 511 jest dobra, ale wywalenie 103 i 184 poza pętlę nie podoba się mnie i wielu innym ludziom.
@ZaciszaniN: czasami zdarza mi się widzieć przyjeżdżające 511 na MM i frekwencja jest nie gorsza od tej ze 101 czy E-8 @Karol Matuszewski: gdzie w takim razie proponujesz je ustawić? :> /kl
103 można dać na przystanek Metro Młociny 24, bo 511 raczej całego peronu nie potrzebuje, jak zwykle stoją maksymalnie 2 wozy, a poza godzinami szczytu to nawet tylko jeden. Na ten moment to na Metro Młociny 24 powinno trafić 203, bo jak stoi/stoją autobusy na 511 to nie ma opcji, żeby 203 obsłużyło prawidłowo przystanek Metro Młociny 23 i musi stawać pod koniec peronu, czyli najczęściej właśnie bliżej przystanku Metro Młociny 24. I tak ta linia jest gościem na tej pętli, więc jakby oficjalnie przystawała na końcu peronu to nie robiłaby żadnego problemu dla 511. Przynajmniej ktoś nieznający sytuacji nie miałby problemu, że 203 mu ucieknie.
103 i 184 wrócą na Metro Młociny jak 2 i 17 pojadą do Nowych Świdrów. Wtedy E-4 i E-6 będzie mozna wywalić.
@ashir: to nie "mój", więc nie bardzo chce mi się prowadzić analizę Twojego wywodu. Sądzę jednak, że inni już to zrobili i skoro takie rozwiązanie nie zostało wprowadzone, to widać z jakichś powodów nie da się tego w życie wdrożyć. @xyz: z kolei ten wywód zawiera naprawdę wiele błędnych założeń, ale przyjdzie jeszcze czas aby to analizować /kl
@xyz
101 i 184 idą do odstrzału ze względu na uruchomienie tramwajów na nowo wybudowanych odcinkach Powstańców Śląskich i Tarchominie (No, 101 może jeszcze trochę pojeździ). Dobrym pomysłem mogłaby być zmiana trasy legionowskich siedemsetek do pętli Metro Młociny.
Widzę, że niektórzy wiedzą lepiej niż organizator tych zmian - no dobra A poszczególne otwarcia będą w zdecydowanie różnych "perspektywach czasowych". No nic, pożyjemy zobaczymy... /kl