Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ciekawe jak będą wyglądały za te 4 lata. No i czy w pewnym momencie nie znikną zastąpione przez jakieś pojazdy niespełniające warunków. Miło by było, gdyby przewoźnik w końcu wykazał się na + a ZTZ tego przypilnował. Pożyjemy, zobaczymy...
Za 5 lat Jakiś pismak pisał o 4 i widzę, że się to tak ciągnie. Wszystkie zadania są do 31.12.2019.
wyglądają całkiem fajnie, skok między zdezelowanymi solarami ex warszawskimi będzie, no ale z tym przestrzeganiem przetargu to się okaże w praniu
Warto dodać, że to pierwsze od 10 lat Polskie nowe autobusy w Rybniku. Ostatnie w 2004r. Transgór kupił 2x M125M i 2x M101I (a Solina czy Vero się nie liczy bo kupili je raczej dlatego, że mercedes nie oferuje tak małych pojazdów :p). A w nadchodzącym roku trzeba życzyć aby do Rybnika coraz więcej pojazdów Polskiej produkcji przyjeżdżało (oczywiście prosto z fabryk) :p
na 52-ce jest 5 brygad. Do końca tego roku są obsługiwane czterema solarisami ex warszawa i jednym manem nl 283. Od nowego roku czterema nówkami i prawdopodobnie manem nl 283
@KaJot Nie chce nic mówić, ale Vero i Solina powstały na podwoziu Mercedesa Vario. Dodatkowo Mercedes oferuje mniejsze Sprintery
Manem to może obstawić brygadę jedynie do końca lutego za 65% stawki.
Ciekawe jak długo w Rybniku pojeżdżą?
szkoda, ze nie są to już te solary najnowszej generacji
@asd: Na papierze. Kwartet żorski już nieraz pokazał gdzie ma zapisy różnych SIWZ. Organizatorzy też zwykle ich nie mobilizowali karami do poprawy.
O dziwo jest super. Pewnie te solarisy zostaną na następne 5 lat. Jedyne zadbane wozy Kłosoka.