Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Widocznie zamierzają go wypuszczać na trasy po tym jak na miasto wyjadą nowe Solarisy, więc przenumerowali, żeby dubli nie było.
Podobno PKA w całym roku kalendarzowym nie może mieć dwóch autobusów o tym samym numerze inwentarzowym, bo psuje to coś w systemie księgowym. Trochę naciągane moim zdaniem, ale cóż...
Podobne tłumaczenia słyszałem kiedyś w MZK Piotrków Trybunalski - że ponoć komputerom się miesza w elektronowych mózgach. Ciekawe, że tym z ZUS-ie nie pomieszało się od tworzenia dla tego samego numeru PESEL drugiego konta ze składkami emerytalnymi.
Mnie ciekawi, tylko, które jelczedesy z PKA zostaną. Na chwile obecną mają 17 jelczedesów, ma przyjść 15 nówek, a więc idąc droga eliminacji powinny pozostać dwa melcze. Patrząc na stan techniczny zapewne będzie to 5092 i 5119?
Nie zdziwię się, jeśli zwiększy się ponownie rezerwa taborowa.
Potrzebujesz jakiegoś klucza w bazie danych, żeby jednoznacznie zidentyfikować środek trwały (autobus) w bazie danych. Może nim być VIN, ale może jest nim akurat numer inwentarzowy+rok kalendarzowy.
W PKSW (Gdynia) kluczem był przecież inny numer taborowy niż ten, który widniał na autobusie.:)
Tam gdzie w przenumerowanych autobusach druga cyfra to 1, to te idą najprawdopodobniej do kasacji.