Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wszystko się może zdarzyć. Co do organizacji: Jeżeli UM przyłoży się do komunikacji wewnątrz miasta i dogada się z okolicznymi gminami + zorganizuje dojazd do Rybnika przynajmniej na nieco wyższym poziomie może być dużo lepiej niż jest. Istnieje jednak możliwość odwalenia jakiejś szmiry, wszystko w rękach władz miasta i pozostałych gmin regionu. Oby UM był bardziej otwarty na sensowne sugestie mieszkańców niż MZK A PKM? Kto wie. Nie wiem czy są jakieś procedury czy nie. Mam nadzieję, że UM w końcu pójdzie po rozum do głowy, jakoś go przejmie, zrobi z niego podmiot wewnętrzny i nie będzie organizować przetargów - o ponad 20 lat za późno, ale lepiej późno niż wcale. Ciekawe jak w tej rzeczywistości odnajdzie się Mikrus, czy podmiot jeżdżący na powierzeniu może mieć podwykonawców. Nie wiem ile musiałyby być eksploatowane wszystkie urządzenia, które współfinansowało UE, żeby nie płacić sporych kar. Wątpię jednak, że okres ten jest aż tak krótki. Jest sporo znaków zapytania, wszystko jest możliwe. Z nieco innej beczki: http://www.jastrzebie.pl/informator/aktualnosci/aktualnosc/id/delegaci-nie-pobieraja-diet-2/ - coś mi tu śmierdzi. Oświadczenia majątkowe mówią coś innego, chyba że w ostatnim czasie nastąpiła jakaś nagła zmiana mentalności urzędników
A, "a" ci w organizatorze zjadło: http://phototrans.eu/autobusy.php?s=5014&operator=MZK%20Jstrz%C4%99bie-Zdr%C3%B3j&send_data=T
Nie ma sprawy, ale przy zdjęciach spod linka w moim ostatnim komentarzu też zmień
W latach 90 z mzk wystąpił Rybnik, niedawno wystąpiły Świerklany, Wodzisław Śląski, Żory... a teraz same Jastrzębie Zdrój. Co jest z tym MZK? Dlaczego wszyscy z niego występują?
Żory nie wystąpiły z MZK. MZK się zabetonowało i samorządowcom zaczęło to przeszkadzać.