Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Aha, najgrosza seria BO TAK. Może by tak rozwinąć?
Bo tak. Duchota, słaby układ wnętrza, świszcząca turbina na cały autobus, klekot motoru przy ruszaniu, framuga okna idealnie na wysokości oczu, słaba klimatyzacja, drzwi odbijające od wiatru. Do tego nie zauważyłem, by którykolwiek potrafił się zebrać dynamicznie.
Oj, jak one prosto z fabryki przyszły to się zbierały...
Też weźcie pod uwagę to, czy kierowcy o nie dbali. Jeśli nie przypilnujesz wozu od nowości, to później nie dasz mu rady (czyt. nie będzie jeździło się nim tak jak jeździć się powinno choćby skały srały).
Układ wnętrza jest taki, jak w starych Manach. Owszem ma minusy (m.in. wąskie przejścia), ale też i plusy (np. brak silnika w postaci wieży i pomimo obecności schodków lepsze rozmieszczenie siedzeń przy czwartych drzwiach). Odnośnie framugi okna to jest tylko na wysokości oczu przy kilku siedzeniach, a i ostatecznie to też zależy od wzrostu). A co do klimatyzacji to jak się ją regularnie serwisuje to jest bardzo wydajna, również w tych Lion`sach można zrobić niemal lodówkę, jeśli tylko się chce. Równie dobrze można zarzucić Scaniom, że w nich duszno, jak kierowcy nie włączają kilmatyzacji, albo na najniższy poziom, co nieznaczy, że wozy nie mają wydajnej klimatyzacji, bo mają i to bardzo! Duchota to często jest w starszych pojazdach, gdzie nie ma śródziemnomorskiej klimatyzacji i wywietrzniki znajdują się pośrodku autobusu, przez to nie są schładzane szyby i wóz dalej się nagrzewa.
W mojej opinii zdecydowanie beznadziejne zdjęcie.