Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To są autobusy krótkie, które podmieniają po południu Ikarusy.
Te trzy autobusy to solówki które wcześniej skończyły danego dnia służbę lub po prostu stały na zajezdni. Firma widzi ponoć w tym spore oszczędności, aby takie autobusy podmienić za możliwie jak największą liczbę przegubów, które motywowane mniejszym obciążeniem pasażerskim jadą na bazę, a ich brygady obsługiwane są dalej podmienionymi już autobusami.
A czy taki krótki osralis nie spali przypadkiem więcej jak ikar?
@Konrad: Nie, po podmianie jeździ tym co mu podstawią.
@piotram: Nie chodzi tylko o oszczędności na paliwie, ale również o oszczędzenie na dodatku dla kierowcy za prowadzenie przeguba.
Tyle, że z tymi podmianami jest różnie czasem przegub jeździ aż do nocy, bo brakuje sprawnych aut na zajezdni i nie ma jak go podmienić.
Rano masz na 4 jeszcze 52/1. I nie 50/1 tylko 28/1