Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
a teraz wystarczy porównać jak wóz wyglądał na Trzebini a jak na Mysłowicach
zapewne wał ma krzywy skoro tak wibruje
Nareszcie te autobusy Transgóru znikną z linii MZK Tychy
Zgadza się. Oddział w Trzebinii i w Mysłowicach to dwa różne światy w kwestji utrzymania taboru.
W Chrzanowie też bardzo wibrował na postojach niedługo przed wyjazdem do Mysłowic. Pamiętam że jak w 2012 po Płazie śmigał to nie było takich problemów. Wydaje mi się że to się zaczęło jak z serwisu z Czeladzi przyjechał, ale nie pamiętam dokładnie. Jeśli chodzi o aktualny stan to brak mi słów. Waszym zdaniem są dla MAN-a jakieś szanse na powrót do Trzebinii?
Szanse są takie, że wrócił, pracują przy nim, otrzymał nr #17.
Faktycznie dziś już jeździł na liniach ZKKM. Z tego co po nim widać to w Trzebinii włożyli sporo pracy. Bardzo cieszy fakt że wibracje na postojach nie są już takie silne. Dobrze mi się wydaję że w tych MANach wentylator jest napędzany hydraulicznie? Czy maksymalne obroty wentylatora są w jakiś sposób ograniczane? Pytam bo kiedyś wentylator pracował ciszej niż dziś, a temperatury były dziś niewysokie.