Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Twój polski jest całkiem OK. To bardzo miłe, że piszesz po polsku
Łaz 695 byl miejską wersją łaza czy to jest przerobionymi drzwiami z pneumatycznych na klamkę?
No właśnie... Jeśli dobrze zrozumiałem pytanie... 695 - to miejska wersja z drzwiami pneumatycznymi z fabryki, nijakich przerobek.
własnie o to chodziło a ten nie ma drzwi miejskich i wyswietlacza pod gornym podszybiem. Duzo jeszcze jezdzi wersji miejskich nie przerobionych? Czy są zdjecia w srodku jak wersja miejska Łaza 695 wyglądała?
Tutaj trochę źle widać, ale to jest standardowy 695. Ma harmonijkowe pneumatyczne drzwi (ta pełna szyba to pierwsza boczna szyba za drzwiami, a nie szyba od drzwi), a w tej generacji miejskie ŁAZy nie miały już tablicy kierunkowej nad szybą. Tu masz zdjęcia wnętrz: http://phototrans.eu/autobusy.php?s=5014&autor_id=&przewoznik_id=&operator=&linia=&marka_id=91&body_id=n175&model_id=&dzien1=&miesiac1=&rok1=&dzien3=&miesiac3=&rok3=&dzien4=&miesiac4=&rok4=&panstwo_id=&content=&numer=&tag=wn%C4%99trze&send_data=Wy%C5%9Blij
@m.k.w P: Zasadniczo 695 był miejską wersją ŁAZa, wersja turystyczna/międzymiastowa tego modelu nosiła oznaczenie ŁAZ-697 http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&model_id=1187&send_data=Wy%C5%9Blij , w późniejszym okresie wyparta przez nieco większego 699. Oczywiście obecnie zdarzają się różnej maści przeróbki modelu 695 z drzwiami na klamkę i innymi modyfikacjami,
Fajny Twój polski. Zajefajnie kresowy...
Mogę jeszcze dodać, że te makiejewskie ŁAZy (większość należy do przewoznika "Sirius") były wyprodukowane w Dieprodzierżyńsku w rokach 2003-2006, a na tablicah fabrychnych są oznaczone jako "ŁAZ-DAZ".
To jest te złomy nie są rarytasem, a tylko wieczno zywą klasyką Są ciepłe w zimę (na odmianę od pazików ta innych srut), ale powooooooooooooooooooooolne.