Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Na tabliczce raczej wybite jest duże i zamiast J. Istniała wersja PR110I, która różniła się od IL wyposażeniem i przeznaczeniem. Wydaje mi się, że IL jest bardziej luksusowa (odpowiednik późniejszego PR110D Lux), natomiast nie pamiętam tego dokładnie.
Najcenniejsze znaczki - jelcz pr110 i licencja berliet dawno zakoszone Ogólnie to jest to model PR 110 IL bez cienia wątpliwości, wnętrze też jest ciekawe - fotele jeszcze sztywne, bez regulacji oparcia
Tak w ogóle to nie było modelu PR110J. Mało tego, może ktoś w końcu zmienić typ silnika w ogólnej karcie modelu PR110IL? W ILach nigdy nie było silnika stojącego SW680/165 znanego z PR110D tylko był leżący SW680/56/3, co potwierdza między innymi tabliczka znamionowa z tegoż wozu. Dziękuję