Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Bardzo ciekawe, nie miałem pojęcia, że coś takiego funkcjonuje - fajnie, że chciało Ci się w tak nietypowych porach skompletować te smaczki Przechodząc jednak do sedna, to dla mnie bardzo duże ograniczenie systemu i nie powinno mieć miejsca, producent się nie popisał. To jest dezinformacja. System komputerowy, który działa co najwyżej jak leniwy kierowca, nie wprowadza niczego dobrego. Ale też nie jestem pewien czy warto o to kruszyć kopie - w wielu miastach przejazdy techniczne odbywają się z kompletem oznakowania liniowego (nawet w Warszawie - tramwaje i sporo autobusów MZA) i nie wydaje się to powodować rzeczywistych trudności dla pasażerów.
Jest to spowodowane brakiem jakiegokolwiek kursu pomiędzy pierwszą, a drugą linią. Gdyby był zaprogramowany kurs techniczny z jakimś specyficznym kierunkiem, SRG by coś innego wyświetlał. Jednak nie ma żadnego kursu (jest tylko niewykazany w rozkładzie przejazd - jedyne kilometry niepłacone przewoźnikom, notabene), to też autokomputer automatycznie widzi następny kurs - liniowy.
14-01+10-08
Wszystkiemu winny jest system. Jeśli Kukiz wygra wybory, zrobi z tym porządek
Zdaję sobie z tego sprawę, bo pojedynczo bym takiego nie wstawił. Ale że to była część serii, w której przedstawiłem najciekawsze połączenia brygadowe, to w celach stricte dokumentacyjnych postanowiłem je jednak dodać. Celowo wybrałem jeden z najdłuższych dni w roku, kiedy jeszcze cokolwiek było widać. Obecnie szanse na coś podobnego byłyby znikome. Oświetlenia na tej pętli praktycznie nie ma (pada tylko niewiele światła z ulicy), a autobus przeważnie od razu odjeżdża.