Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
5 stycznia 2013 - Poznań, ul. Stanisława Matyi. Skład #172+171 na linii 14 rozpoczyna wspinaczkę na most Dworcowy. Obecnie w tym miejscu mamy przystanek Poznań Główny, w międzyczasie noszący nazwę Zintegrowane Centrum Komunikacyjne. Tramwaj ze zdjęcia porusza się pod prąd ze względu na przebudowę węzła Towarowa, na co składała się m. in. budowa przejścia podziemnego. Aby utrzymać ruch na odcinku między przystankami Most Dworcowy, a Dworzec PKS (obecnie Wierzbięcice) zastosowano ruch dwukierunkowy po jednym z torów. Przejazd na tor niewłaściwy, jak i zjazd z niego, były zapewnione przez rozjazdy nakładkowe, a odcinek jednotorowy był zabezpieczony sygnalizacją świetlną.