Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Rocznik 2000.
Nie, nie. Przygotowują się do 2017. Kupowane są autobusy turystyczne i dalekobieżne, żadnych regio, itp. Plan transportowy dla Wrocławia i okolic jest tak mizerny, że Polbus i tak nie miałby szans pozostać z tym taborem na rynku, a tak wykorzystają niszę, która już jest.
Jak na linie konkurencyjne (jak 517 i 527, gdzie toczy się walka z Anitą) wysyła się Autosany H10, to nie ma co myśleć o zyskach. Generalnie tam się zwija komunikację.
I prędzej czy później zwinie się też na pozostałych kierunkach, bo Polbus długo jeszcze nie będzie konkurencyjny pod względem kosztów. Konkurować może tam, gdzie potrzeba dużo wozów - np. na przewozach pracowniczych, na których nie musi zbierać masy podwykonawców. I jak słusznie zauważył mario, przejadanie nie jest tu najlepszym określeniem. Owszem, kasa z dworca pewnie zaraz zostanie zjedzona, ale w zakupach widać wyraźne przesunięcie w typie taboru. Nie jest tak, że regio się nie pojawiają,ale to i tak same strucle, które zaraz się rozlecą. Wraz z komunikacją regionalną.