Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tak koniecznie rano i popołudniami ta linia jest przeładowana a ludzie stoją w miejscu nie dozwolonym do stania przy kierowcy zasłaniając widoczność kierowcy
A to cii, czyli powyżej 12metrów.
To już wiem czemu PKM się tak burzy.
W badaniach napełnień widać jedynie 3 kursy z napełnieniem rzędu 50-70 osób. Tu raczej idzie o wygryzienie PKMu.
Też bym się pod to podpiął. Może miałoby to jakiś sens, gdyby 168 znowu jeździło do wieczora, zamiast kończyć o tej 18.
popieram przedmówce
Długość jazdy nie ma znaczenia, bo wieczorem to jeździ całkiem puste. Wyższe napełnienia są spowodowane np. podjeżdżaniem 30. A nawet takie 70 osób w tym MANie to może jest gęsto, ale do tłoku to jeszcze daleko.
A czy zna ktoś linię która w szczycie jeździ pusta ? Przecież wszędzie jest tłoczno, 168 nie jest wyjątkiem, wychodzi że na 90% linii musiały by jeździć CN.
Mało jest obecnie linii gdzie jest tłoczno, bo wszystko jest rozregulowane.
Zapraszam do Gliwic skoro twierdzisz że autobusy nie naładowane.
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Napełnienia wszędzie są tak samo liche, a to, że jakiś kurs jedzie nabity jak chociażby 870 to ogólnej tezy nie zmienia, że nic się w KM nie robi i z roku na roku tonie coraz bardziej.
/liche powiadasz, nie wiem jak to wygląda u ciebie w Piekarach, natomiast powtórzę, w Gliwicach jest wiele lini z bardzo liczną ilością pasażerów, poprę to od razu przykładami: 57 w szczycie jest full, poza w godzinach 8-18 również jest dużo ludzi, 32 podobnie czy to w kierunku łabęd cz zabrza świątek, piątek, czy sobota ludzi sporo, 870/840 tam sytuacja jest raczej znana przez ciebie, A4 jak się trafi BN to nawet o 10 rano jest pełno, 126, 197, 692, w stronę kopernika również bywa sztywno, 194 podobnie jak pozostałe linie, w kierunku Leszczyn/Szczygłowic w szczycie jest zazwyczaj mega tłok, a i późnym popołudniem są kursy gdzie ciężko znaleźć dla siebie kawałek miejsca. Było by tego więcej, ale to są takie perełki, owszem są i linie/kursy które wożą powietrze natomiast komuś najwidoczniej się przydają, dla przykładu 202, 93, w praktyce jeździ tym z tego co ja widziałem maks 10-15 osób, a jeździ bo zagląda w takie miejsca że ułatwia komunikację ludziom.
Musiałbym to skonfrontować kiedyś. Ja oceniam po Katowicach głównie. Są linie gdzie jest mega tłok, ale ogólny zarys... dupy nie urywa, gdzieś ktoś jedzie, ale ogólnie słabo to wygląda, bez pomyślunku, konserwacja od lat tego co jest.
Weźcie pod uwagę fakt, że może KZK planuje jakieś przetrasowania na innych liniach co spowoduje wzrost frekwencji.
Zmień dilera.