Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie kojarze niestety tych materiałów Jelcza :( W każdym razie ten jak się u nas objawił miał classic malowanie bez czarnego pasa u dołu, a w środku sprawiał wrażenie lekko niedorobionego - np. kilka rodzajów laminatów. Podobno Jelcz wykorzystywał go do testów fabrycznych.
Masz go m. in. tu: http://www.igkm.pl/site/?p=tabor&s_rodzaj=autobusy&pojazd=13
Hmm, to może być on Ale w sumie bez VINa to ciężko coś konkretnego powiedzieć :(
On ma numer podwozia 0000004, więc kto wie - moze to właśnie ten z materiaów JZS
trudna dyskusja ale wyjasnie wam cos jest to jelcz 120m o numerze seryjnym 004 ktory byl takze na przedniej szybie ktora strzelila nam w tym wozie po minieciu wywrotki na ulicy lipowej wracajac do zajezdni po popoludniowym dodatku w sierpniu 1994 roku i macie gwarancje ze to ten woz z prospektu jelcza mam zreszta oryginalne zdiecia ktore dali kierowcy widocznemu na zdieciu mam dwa z trzech .ten pan to stasiu najdluzej pracujacy kierowca w opolskiej komunikacji miejskiej pracowal tam od 1971 do 2006 roku odebral ten woz pod koniec lutego 1993 roku po poltora rocznych testach wozu w kraju kosztowal wtedy 540 milionow gdy fabrycznie nowa 120 kosztowala 960 milionow na tamte pieniadze autobus ten poraz pierwszy wyjechal na trase 4 marca 1993 i jezdzi do dzis choc nikt juz o niego nie zadba jak stasiu przyjrzyjcie sie mu jak prosto stoi po mimo uplywu lat nie znajdziecie drugiego tak zadbanego wozu to zasluga stanislawa ktory na kazdej obsludze technicznej zostawal z mechanikami w kanale by kierowac ich jak i co zrobic przy wozie aby byl sprawna a hamolce mial jak brzytwa oj bardzo tego nielubili coz trzeba bylo cos robic a nie spac po kanciapach dla ciekawostki dodam ze 111 ma numer 008 i jezdzi od lipca 1992 po opolu
autobus niestety niewyglada juz wizualnie estetycznie jest to zasluga najpierw marketingu i dwoch reklam ktorymi obesrano autobus a potem ;mechanikow; ktorzy dokonali takzwanego remontu po opolsku czyli w mzk wstawiajac miedzy innymi blacy z pr110 ktore sa mniejsze itd...szpecac autobus do granic mozliwosci tak jak np;111,201,203,420,615,627,631 epoka estetycznego wygladu autobusow w opolu minela bezpowrotnie a kazdy nowy ;prezes; wprowadza nowy wzor malowania
A ZA KIEROWNICĄ WŁAŚCICIEL NIEZAPOMNIANY STANISŁAW