Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Panowie, liczą się oszczędności tylko tu i teraz! Niższa cena zakupu, niskie spalanie, można zaproponować niską cenę za wkm, a remontami silników Iveco będa się martwić mechanicy za parę...miesięcy(?) Czyli wychodzi na to, że pulpity, to nie jedyna rzecz przejęta z M125M - awaryjność w parze
Wróżbici siacyś? W Pradze sobie radzą Zresztą to podobno Conecta z Euro 6 są strasznie awaryjne. Zdecydować się ludzie
@Sammy: Eee tam, to były choroby wieku dziecięcego Euro 6 - w końcu Rybnik jest drugim posiadaczem solowych Conecto z tą normą emisji spalin w Europie, zaraz po BORS Břeclav. No i z tego co mi wiadomo to te SORy w Pradze już były na naprawach gwarancyjnych obejmujących spawanie kratownic w bodaj 2-3 letnich wozach, a konstrukcja Conecto wywodząca się z pierwszej generacji Citaro, która właśnie staje się pełnoletnia, daje pełną nadzieję na 15-20 letnią eksploatację Mercedesów, tak więc marnie widzę te 8 lat SORów w twardej, miejskiej dżungli Rybnika, tym bardziej, że trafiły one na dość obciążone linie, co kratownicom służyć nie będzie, a opinie o silnikach Iveco znikąd się przecież nie wzięły -> patrz: Salusy, już jako 3-letnie wozy miały je remontowane, a obecnie nie ma do nich części.
Odnośnie pulpitu to mimo, że "plastiki" te same co chociażby w M125M, to jest znaczna różnica w ich "mechanice": Aby otworzyć drzwi niektórzy kierowcy nawet ściskają całą ręką pulpit oraz guzik drzwi, ponieważ często "nie łapią", a cały pulpit ma bardzo budżetowe mocowanie, ponieważ w trakcie jazdy można zaobserwować samoczynną "regulację" pozycji pulpitu co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo jazdy. Ciekawostką jest również, że teoretycznie powinien w nich być elektryczny hamulec, ale wielu kierowców zaciąga ręczny na przystanku, co może świadczyć o wadliwym działaniu hamulca elektrycznego lub nawet o jego braku.
Do tych niskich kosztów o których mowa trzeba dodać śmieciowe umowy wtedy będzie pełny obraz tych pseudo przewożników zwanych przez niektórych złodziejami
Mam przyjemność jeździć SORami na lini 10. Niestety ale SORy mają bardzo mało miejsca na nogi w miejscach siedzących (wiem że jestem sporych rozmiarów, ale w MB Conecto było wygodniej niż w SORach). Jako że linia 10 jest mocno oblegana po godzinie 15 to zdarza mi się opierać o drzwi które zaczynają minimalnie wychodzić poza obrys pojazdu, robią się szpary i w końcu jedno z skrzydeł drzwi się nie otwiera .
A gdzie jest przycisk do 5 drzwi?