Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Plaxton |
Chassis: | Volvo B11R 6x2 (T2) |
Body: | Plaxton Elite |
Engine: | Volvo D11C450 (T1) 338kW/460HP 10837cm3 |
Gearbox: | Volvo I-Shift AT2412E |
Design of doors: | 2-1-0 |
PolskiBus coś gadał o utworzeniu lini premium z obsługą autobusami o większej podziałce foteli.
Plaxtony to masakra. Chociaż te które jeżdżą na liniach PB Gold są nieco lepsze, bo są lepiej wyciszone w środku, mają wygodniejsze fotele (ale dalej oparcie ledwo co się odchyla i wraca do pozycji wyjściowej po chwili), nieco więcej miejsca na nogi (ale nie jakoś dużo, Altanki z PB mają jego więcej), jednak tandetą też od nich bije.
Polować należy na Vanhoole. - wygodne fotele, nie jakieś miski. Inne rozwiązanie to własna poduszka.
Spalanie też mają większe niż Altany. Ale cóż, Souter każe to trzeba kupić.
Cena ponad wszystko, tym bardziej że Souter jest udziałowcem Plaxtona...
Dla niego to super interes bo zarabia dwa razy.
Cena? Po opłatach i w przeliczeniu na zł wychodzą drożej niż Van Hoole...
A to zmienia postać na poleżeć Podwyższam stawkę : zarabia trzy razy a nie dwa, sam sobie wyższe koszty robi...Firma powinna się nazywać "Wałek i same straty" a nie tam jakieś PB