Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tylko to prawdopodobnie kolejny dostarczony egzemplarz, a nie ten kundel z przeszczepionymi frontami.
Ciężko było spisać cokolwiek, tramwaj spotkałem w ruchu podczas "rutynowego patrolu" i udałem się w krótką pogoń. Pytanie czy to powinno być podpięte pod MZK czy TF tak w ogóle...
Ten ma po prostu inne lusterka niż pierwszy. Zdaje się, że już czas najwyższy stworzyć przewoźnika TF
A właściwie to w jakim celu została utworzona spółka TF? MZK by nie podołał?
"Tramwaj Fordon" jako spółka miejska realizował projekt budowy linii wraz z przebudową ulic. W skład projektu wchodził także zakup 12 szt. tramwajów do obsługi linii. Info jest na stronie spółki. Publicznie o celu się nie wypowiadam
Będą w formie wypożyczenia, choć tak na prawdę są własnością Tramwaju Fordon - cel był taki, że zakup taboru był elementem projektu z budową trasy, miasto utworzyło więc spółkę do realizacji całego projektu, udzielająć gwarancji finansowych w celu wzięcia kredytu. Jak dla mnie, tramwaje powinny być podpięte pod MZK z informacją o stanie faktycznym - jak w Kielcach np.
Tylko w Kielcach wozy ZTM-owskie faktycznie są pod MPK, ale należące do spółki (w tym wypadku pracowniczej KASP) są już dodane pod osobnego przewoźnika. Tramwaj Fordon jako przewoźnik jak najbardziej tak - w końcu to osobna spółka.
To jest ten pierwszy Swing, o którym raz pisano, że był budowany od podstaw w roku 2015, a innym razem, że to jednak przeróbka ex-testowego Swinga 122NaSF #366. Kolejne egzemplarze mają naklejony numer taborowy - na przodzie, po lewej stronie pod zderzakiem oraz nad pierwszymi drzwiami.