Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ale te MAZy nie są już takie tragiczne...
Będzie ubaw jak się okaże, że są lepsze od Autosanów. Babcie od razu doceniły dwa fotele przodem do kierunku jazdy za przednimi drzwiami.
@Jarosz Na prezentacje do ZTM przyjechał jako Glapso G-Mini: http://www.omni-bus.eu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=2916:maz-w-europa-express-city&catid=:wiadomosci
Ważne co ma w dowodzie i na tabliczce. Jeśli Empi zmienił Glaspo na MAZa to raczej miał do tego podstawy.
Gdy zaprezentowano Glaspo w drugiej połowie 2014 roku, byłem zwolennikiem oznaczenia ich pod tą marką. Minęło trochę czasu i wbrew zapowiedziom nie uruchomiono produkcji takich autobusów. Poza naklejeniem dziwnego logo na przedniej masce (które ustąpiło miejsca syrence) nic nie wskazuje na to, żeby to był autobus inny niż MAZ - ma nawet szczegółowy mazowski podtyp w dokumentach, co widać np. w bazie danych BA czy UFG.
A myślałem, że białoruska myśl techniczna nigdy w stolicy na stałe się nie zadomowi a tu proszę :O
Ta produkcja chyba od początku miała polegać na doklejeniu loga do gotowego wozu przysłanego z Białorusi Notabene jeden z tych demonstracyjnych Glaspów wrócił do Mińska, a obecnie jeździ jako tester w Petersburgu.
Ja jednak liczyłem na to, że coś z tego wyjdzie - docelowo przecież mogłyby przychodzić szkielety (albo autobusy z niewykończonym wnętrzem) i tu na miejscu następowałoby ich wyposażenie w miejscowe produkty, choćby okładziny, fotele, szyby i tak dalej.