Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A o co się Ciebie rozchodzi? Ten CTR to na 200% auwärter . W środku miał tabliczkę znamionową z taką nazwą, z której spisałem widoczny w metryczce numer nadwozia.
Na tym zdjęciu, które Ty zrobiłeś a ja podlinkowałem, możesz porównać jak wygląda Auwarter Teamstar i ProBus Destino ze zbliżonego rocznika. Jak Ci nakleję na czole naklejkę z bananów Chiquity to też będę mógł powiedzieć: a o co się Wam rozchodzi? Ten Krzysztof to na 200% banan?
I - jako edytor - naprawdę zastanów się zanim wyedytujesz poprawne dane pojazdu na jakieś bzdury. Użyj googli, żeby się upewnić, to nie boli. Bo tak to szkoda czasu na sprzątanie w bazie danych jak ktoś ma potem przychodzić i od czapy wszystko rozpirzyć.
...a tabliczkę Auwartera ma dlatego, że powstał w słoweńskiej firmie AS Domzale, która była powiązana kapitałowo z Auwarterem. Ciężko jest mi rozróżnić AS Domzale od Probusa (wersji na rynek niemiecki), ale to już jest inna dyskusja.
Wolałbym, żebyś najpierw filozofował a potem bałaganił, nie odwrotnie. Probus Destino 180 i AS Domzale Marathon to są bliźniacze modele budowane na różne rynki zbytu. Z perspektywy bazy danych to ma znaczenie symboliczne (tak jak Mercedes O350/O403, Temsa Turquise/Turkuaz, Sitcar Beluga/Sloughi). Nie da się tego rozróżnić bez emblematów, tabliczki znamionowej czy wpisu w dokumentach i to był czysty przypadek, że akurat trafiłeś na Domzala. Z zewnątrz brak różnic. A różnice między Teamstarem a Destino masz doskonale widoczne na swoim zdjęciu. Na koniec podpowiem jeszcze (zanim kolejne autobusy przeklikasz na Auwartery): poza AS Domzale napis "Auwarter" możesz znaleźć też na tabliczkach znamionowych EA KFB albo Neoplana.