Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To prawda że jest zapis o ujednoliceniu marki silnika i calego autobusu? Jeżeli tak to sądzę że wygra MAN.
Cytuję za SIWZem:
dla Euro 6: "Silnik spalinowy i autobus tego samego producenta – 1 pkt."
dla Hybrydy: "Silnik spalinowy, napęd hybrydowy i autobus tego samego producenta – 1,5 pkt."
Czyli dla Hybrydy warunek niemożliwy do spełnienia
A jaki producent autobusów produkuje silnik spalinowy, nadwozie i silnik elektryczny wraz z osprzętem?
MAN / Scania? Jaki problem. Biorąc przykład Jastrzębia-Zdroju gdzie Scania sprzedała pod swoją nazwą silnik Cumminsa, to nie widzę problemu.
No i ew jest jeszcze Mercedes/Volvo
Czy MAN / Scania produkuje napędy hybrydowe?
Chyba tylko wtedy, jeśli dadzą tylko swoje nalepki na silniki elektryczne i superkondensatory, czyli na obcy produkt...
@M11: No i właśnie to jest cały klucz interesu, to samo może zrobić Mercedes. Plus taki, że zwykłe silniki również robią"swoje".
Jak dla mnie, jest to idiotyczny zapis SIWZu. IMHO te 1,5 punktu są do ugrania w KIO